Концепція художньо-естетичних дисциплін у Новій українській школі: пріоритетність компетентнісного підходу у навчанні
05 березня на базі Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи №1 відбувся науково-практичний семінар «Концепція художньо-естетичних дисциплін у Новій українській школі: пріоритетність компетентнісного підходу у навчанні» для методистів, які координують роботу вчителів мистецьких дисциплін, учителів музичного, образотворчого мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво», учителів художньої культури закладів загальної середньої освіти області.
У процесі роботи семінару учасники обговорили ціннісний та культурологічний вимір Нової української школи у контексті мистецької освіти; як навчати демократії на уроках мистецтва: цінності освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини; аксіологічний підхід до викладання предметів освітньої галузі «Мистецтво»; пріоритетність компетентнісного підходу до викладання предметів художньо-естетичного циклу.
Тренер проекту DOCCU Світлана Ковальова зосередила увагу учасників семінару на ціннісному та культурологічному вимірі Нової української школи у контексті мистецької освіти. Організувала практичне заняття, присвячене навчанню демократії через мистецьку діяльність із використанням унікальних навчальних матеріалів, які розміщені на освітній онлайн-платформи https://www.living-democracy.com.
Учасники семінару показали високий рівень співпраці, взаємодії, комунікації, активне виконання вправ та навчальних ігор для демократичного громадянства та освіти з прав людини, що є ключем до розуміння загальних принципів демократії та прав людини і відмітили демократичну ціннісну атмосферу навчання.
Comments