Учителі християнської етики під час курсів підвищення кваліфікації пройшли тренінг з демократичного врядування в школах, освіти з прав людини та освіти для демократичного громадянства
Протягом навчання на курсах підвищення кваліфікації, що відбулися з 29 травня по 2 червня у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» (DOCCU) вчителі християнської етики отримали можливість обговорити ключові сфери для демократичного врядування в школах. Насамперед мова йшла про освіту з прав людини та освіту для демократичного громадянства.
Зокрема на заняттях з учителями було презентовано два стилі навчання – демократичний та авторитарний. Під час тренінгу учасники обговорили переваги демократичного навчання, а відтак і демократичного врядування в школах.
«Сучасна школа – це насамперед конкурентноспроможна школа, у якій діє педагогіка партнерства, а саме повага до гідності кожного її учасника (учня, педагога), незалежно від його національності та переконань. Демократія в школі – це фактична сходинка до того, щоб утверджувати громадянські компетентності (толерантність, свободу слова тощо) в українському суспільстві», – зазначили учасники тренінгу.
Commentaires