Забезпечення якісного навчання в умовах повномасштабної війни
Щодень ми стикаємося із викликами, через які потім вдосконалюємося. Кожен із нас це випробував на собі із початком повномасштабної війни, правда ж?
Аби адаптуватися до тих чи інших умов, ми, ніби супергерої, розвиваємо в собі нові уміння. Зокрема, так роблять педагоги, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами. На допомогу працівникам інклюзивно-ресурсних центрів та практичним психологам Чернігівщини прийшов тренінг від проєкту KOLO Clubs 2.0 «Забезпечення якісного інклюзивного навчання в умовах повномасштабної війни».
«Цей тренінг направлений на роботу із фахівцями, яким потрібно підтримати себе в скрутних життєвих ситуаціях, підтримати себе у роботі з дітьми з ООП та наповнитися ресурсом, аби продовжувати допомагати дітям, надавати їм підтримку та надавати їм психологічний супровід», – ділиться тренерка Тетяна Костенко.
Так, 49 педагогів дізнавалися більше про:– інклюзивне навчання в умовах повномасштабної війни;– визначення індивідуальних потреб та можливостей дітей з особливими освітніми потребами;– підтримку в освітньому процесі для учнів та учениць з ООП.
Учасники тренінгу під час онлайн та «живих» занять підтвердили раніше здобуті знання та навички, розставили крапки над «і» в питаннях щодо яких сумнівалися, а також поповнили свої знання щодо особливостей організації інклюзивного навчання у теперішніх реаліях.
Це підтверджують і відгуки учасників та учасниць тренінгу!
«Із кожною дитиною виникає дуже багато питань і ти думаєш, з якої методики почати працювати, щоб не нашкодити, щоб краще дитина розкривалася, і для неї це було максимально комфортно. Тому, чим ширше у нас арсенал, який ми можемо використовувати, тим ефективніше працювати будемо і ми», – каже Дарина Гладченко, фахівчиня Чернігівського ІРЦ.
«Суперово, що це не в робочий час і ми змогли поконтактувати з нашими модераторами, більше поставити їм запитань з приводу і нормативної бази, і взагалі розібратися в тих питаннях, які нас хвилювали. Звичайно, багато інформації вже нам знайомої, але багато інформації, яку ми хотіли підтвердити для себе. Практична частина дозволяє нам трішечки розслабитися і трішечки набратись якоїсь впевненості в собі», – розповіла Катерина Костюк, директорка Чернігівської спеціальної школи №1.