Педагогіка партнерства в Новій українській школі
12 лютого для педагогів-організаторів, які проходять курси підвищення кваліфікації на базі «Одеської академії неперервної освіти Одеської обласної ради», був проведений практичний модуль «Педагогіка партнерства в Новій українській школі: ключові засади та нові підходи». Під час виконання практичних завдань слухачі курсів були ознайомлені з можливостями використання навчально-методичних ресурсів освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини у позакласній виховній роботі з учнівськими спільнотами, які знаходяться у вільному доступі на освітній онлайн-платформі https://www.living-democracy.com.
![](https://static.wixstatic.com/media/8ac6ed_886b32a49e644fa79954e26043665bc1~mv2.jpg/v1/fill/w_138,h_103,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/8ac6ed_886b32a49e644fa79954e26043665bc1~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/8ac6ed_56702095b24b401db63d3b8c6a4c78dc~mv2.jpg/v1/fill/w_74,h_75,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/8ac6ed_56702095b24b401db63d3b8c6a4c78dc~mv2.jpg)
Велика увага була приділена необхідності створення умов для наскрізного процесу виховання, зокрема через дотримання загальношкільного, діяльнісного та партисипативного підходів у розвитку в учнів соціальних та громадянських компетентностей. Як результат, педагоги-організатори визначили ціннісні орієнтири у своїй професійній діяльності та перспективи розвитку демократичного врядування в школі через оновлення підходів до здійснення позакласної виховної роботи.