Демотивація та мотивація учнів в контексті освітніх втрат
На жаль, війна лиш поглибила освітні втрати дітей та підлітків, які вже були спричинені пандемією COVID-19. А до зниження рівня знань та формування навичок їх застосування додалися тривожність, втома та психоемоційна напруга серед школярів та школярок. І, звісно, критично знизилась мотивація до навчання.
У межах програми підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО «12 кроків до подолання освітніх втрат» освітяни Донеччини, Сумщини та Харківщини разом із тренеркою Тетяною Костенко досліджували «Демотивацію та мотивацію учнів в контексті освітніх втрат».
На тренінгу вони:
- визначали власну формулу мотивації на кожен робочий день тижня;
- дивилися на конкретні фактори;
- дізнавалася психологічні хитринки й конкретні вправи.
Тренерка - психологиня Тетяна Костенко розповіла про особливості мотивації (як зовнішньої, так і внутрішньої), про фактори, які на неї впливають, а також про те, що може демотивувати дітей та підлітків до навчання.
Учасники та учасниці виконували різні вправи у міні групах, а по їх завершенню - презентували результати.
Нагадаємо, що програма підвищення кваліфікації вчителів «12 кроків до подолання освітніх втрат» проходять в межах проєкту «Підвищення рівня безпечної освіти для дітей та підлітків, які постраждали від війни, у Сумській, Харківській та Донецькій областях України» реалізує ГО DOCCU завдяки Міжнародній гуманітарній організації Plan International за фінансової підтримки ЄС в межах програми Європейської комісії з питань цивільного захисту та операцій з гуманітарної допомоги (ECHO).
Для перегляду фотогалереї — натисніть на фото