top of page

Демотивація та мотивація учнів в контексті освітніх втрат

На жаль, війна лиш поглибила освітні втрати дітей та підлітків, які вже були спричинені пандемією COVID-19. А до зниження рівня знань та формування навичок їх застосування додалися тривожність, втома та психоемоційна напруга серед школярів та школярок. І, звісно, критично знизилась мотивація до навчання.


У межах програми підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО «12 кроків до подолання освітніх втрат» освітяни Донеччини, Сумщини та Харківщини разом із тренеркою Тетяною Костенко досліджували «Демотивацію та мотивацію учнів в контексті освітніх втрат».


На тренінгу вони:

- визначали власну формулу мотивації на кожен робочий день тижня;

- дивилися на конкретні фактори;

- дізнавалася психологічні хитринки й конкретні вправи.


Тренерка - психологиня Тетяна Костенко розповіла про особливості мотивації (як зовнішньої, так і внутрішньої), про фактори, які на неї впливають, а також про те, що може демотивувати дітей та підлітків до навчання.


Учасники та учасниці виконували різні вправи у міні групах, а по їх завершенню - презентували результати.


Нагадаємо, що програма підвищення кваліфікації вчителів «12 кроків до подолання освітніх втрат» проходять в межах проєкту «Підвищення рівня безпечної освіти для дітей та підлітків, які постраждали від війни, у Сумській, Харківській та Донецькій областях України» реалізує ГО DOCCU завдяки Міжнародній гуманітарній організації Plan International за фінансової підтримки ЄС в межах програми Європейської комісії з питань цивільного захисту та операцій з гуманітарної допомоги (ECHO).


Для перегляду фотогалереї  натисніть на фото



Останні публікації

bottom of page