

Як у ліцеї Полтави обладнали сучасне шкільне укриття
У Полтавському ліцеї №33 облаштували сучасне та безпечне укриття із зонами відпочинку, яке обладнали планшетами, проєкторами та навіть...


Яким було і стало шкільне укриття в Линовицькому ліцеї на Чернігівщині
У Линовицькому ліцеї на Чернігівщині у межах ініціативи «DECIDE: ВІДБУДОВА» оновили шкільне укриття, перетворивши його на справжній...


У Подільській громаді на Одещині відремонтували й обладнали шкільне укриття
Завдяки ініціативі «DECIDE: Відбудова» у Подільській громаді Одеської області вдалося обладнати шкільне укриття, яке стало не просто...


Як на Чернігівщині співпрацюють у сфері освіти
Успішна реалізація реформи старшої профільної школи потребує не тільки внутрішніх ресурсів громади, а й ефективного співробітництва та...


Як Ворохта й Верховина налагодили співпрацю навколо ІРЦ
У гірських громадах питання створення ІРЦ особливо чутливе — не завжди є фахівці, інфраструктура, ресурси. Інклюзивно-ресурсний центр...


Співпраця між Кодимською і Слобідською громадами
У Кодимській громаді на Одещині, кажуть: «Усі діти — наші». І це не метафора, а принцип, за яким тут живуть і працюють....


Чому варто укладати договори про співробітництво між громадами?
Чому варто укладати договори про співробітництво між громадами? Бо разом можна більше! Спільні ініціативи відкривають нові можливості для...


Як Галицька територіальна громада та сусідні громади знайшли рішення щодо розвитку інклюзивно-ресурсного центру?
Як Галицька територіальна громада та її «сусіди» знайшли рішення щодо розвитку інклюзивно-ресурсного центру? Шість років тому цей ІРЦ у...


Система, у якій учні змушені вдавати, що навчаються, а вчителі – що навчають, не має майбутнього
– У чому причина того, що сучасним дітям не цікаве навчання в школі? – Як варто змінити підхід до побудови освітнього процесу у старшій...


Профільна середня освіта: як зміниться навчання у старшій школі
Профільне навчання у старшій школі — це не просто зміна програм чи новий набір предметів. Це про можливість для кожного учня обрати свій...