top of page

Медіаосвіта на уроках української мови та літератури

12 лютого вчителі української мови та літератури Київської області пройшли навчання на семінарі-тренінгу: «Медіаосвіта на уроках української мови та літератури».


У ході заняття педагоги розглянули медіаосвіту як чинник розвитку ключових компетентностей учнів на уроках української мови і літератури; вплив інтернет–мережі на формування цифрової компетентності і медіаграмотності учнів; технічний потенціал медіазасобів та технічні медіанавички учнів.


Керівник майстер-класу ознайомила присутніх з проблемою інтеграції матеріалів інтернет–мережі на заняттях української мови та літератури. Звернула увагу на дидактичні можливості інформаційно-комунікаційної технології у навчальному процесі, проаналізувала способи використання інтернет-мережі як засобу формування мовної компетенції учнів. Медіаграмотність є однією з найважливіших ключових компетентностей, що дає можливість людині брати  активну участь у житті громадянського суспільства.


Координатор майстер-класу Оксана Лященко, методист відділу української мови і літератури та зарубіжної літератури Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, провела для педагогів ділову гру: «Медіа в дії: я б зробив це, якби міг!». У процесі роботи були використані матеріали посібника «Зростаємо в демократії» розділ 9: «Засоби масової інформації – медіа в дії: я б зробив це, якби міг!», які є у вільному доступі на освітньому онлайн-ресурсі https://www.living-democracy.com. Основна увага була зосереджена на питанні формування компетентності вчителів працювати з існуючими медіа, грамотно використовувати їх можливості в навчанні.

Σχόλια


Останні публікації

bottom of page