top of page

«Багаторічна програма стійкості» на Одещині

  • nsydorenko0
  • 7 трав.
  • Читати 2 хв

Оновлено: 11 черв.

У всіх наших клубах ми обов'язково надолужуємо освітні втрати, надаємо психологічну допомогу, опановуємо нові знання та вміння на різних заняттях, багато рухаємось, граємо в різні ігри та, звісно, творимо.


Бессарабська селищна.рада (Тарутинська громада)


По-перше, у наших руках оживали квіти… з ватних дисків! Саме так, на занятті з арттерапії діти створювали тендітні троянди, проявляючи свою творчість та емоції.


А ще ми здійснили екскурсію у весну!  Під час прогулянки учні спостерігали за пробудженням рослинного світу, милувалися першими весняними квітами, збирали кульбаби та плели з них віночки.


Окрім того, на занятті з ЕКО-виховання «Дбаємо про птахів» учні розвішували годівнички у пришкільному парку. Діти насипали в годівнички зерно, дізналися, чим можна підгодовувати птахів та обговорили важливість турботи про природу.


А ще ми побули у справжньому суді! Під час заняття з демократії старшокласники мали можливість відчути себе справжніми учасниками судового процесу в приміщенні суду селища. Учні були в ролі судді, адвоката, поліцейського, свідків, підсудного у розгляді справи «Керування транспортним засобом особою, яка не має права керування і є неповнолітньою». Учні аналізували обставини, працювали з доказами та винесли умовний вирок згідно із законом. А суддя підбив підсумок, як важливо знати і виконувати закони.




Катлабузька селищна рада (Суворовська громада)


А тут школярі стали органом місцевого самоврядування! Ні, вам не почулось!  Під час заняття з Демократії та прав людини, учні грали в гру «Рада селищна». Дітям потрібно було вирішити, на що витратити бюджет класу. Погодьтесь, це не так вже і просто. Кожен учасник пропонував свій варіант. Далі - обговорення, голосування. Після – аналіз: чи всі задоволені, як почувались ті, чия ідея не пройшла.


Неймовірно приємно, що напрацьований досвід попередніх KOLO Clubs використовують і в межах проєкту «Багаторічна програма стійкості». Так, під час занять з арттерапії діти виконували різні вправи, що увійшли до «Психологічного рюкзачка», зокрема, «Емоційну гусінь».

 

А ще під час занять зі Здорового способу життя діти знайомились ближче із правилами дорожнього руху. Адже відомо, що знання та дотримання правил можуть зберегти життя.

Ми читали книжки, грали в різні ігри, створювали різні поробки…




Проєкт «Багаторічна програма стійкості» (MYRP), що реалізовує ГО DOCCU за фінансової підтримки Education Cannot Wait у рамках співпраці з міжнародною неурядовою організацією FCA Finn Church Aid.

Останні публікації

bottom of page