top of page

Керівники органів управління освітою обласних військових адміністрацій обговорили актуальні питання реформування української освіти

  • nsydorenko0
  • 28 квіт.
  • Читати 2 хв

Оновлено: 29 квіт.

23-25 квітня керівники органів управління освітою обласних військових адміністрацій мали змогу обговорити актуальні питання реформування української освіти під час семінару-практикуму «Децентралізація управління освітою», організованого Швейцарсько-українським проєктом DECIDE спільно з НАДС та Вищою школою публічного управління.


Семінар став не тільки платформою для розвитку управлінських навичок, а й майданчиком для жвавих дискусій та обміну досвідом між управлінцями освіти з більшості областей України.


Серед спікерів заходу — заступник Голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин, заступниця Міністра освіти і науки Надія Кузьмичова, заступник Міністра освіти і науки України з питань цифрового розвитку Дмитро Завгородній, менеджерка Проєкту DECIDE Валентина Полторак, секретар Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Наталія Піпа та керівниця компонента 1 Проєкту DECIDE Лариса Жабенко.


Спільно з ними учасники заходу мали можливість обговорити:

– виклики реформи старшої профільної школи;

– законодавчі зміни, необхідні для впровадження реформи старшої профільної школи, зокрема щодо критеріїв формування мережі академічних ліцеїв;

– законодавчі зміни у сфері професійно-технічної освіти, зокрема оновлення підходів до здобуття професійної освіти та механізми її фінансування;

– напрями реалізації Проєкту DECIDE в Україні.


Разом з Іриною Шумік, генеральною директоркою директорату професійної освіти МОН, та експертами DECIDE: Андрієм Мацокіним, Сергієм Яцковським, Павлом Остапенком, Павлом Хобзеєм, Михайлом Коханієм та керівниками експертних груп DECIDE говорили також про:

– моделювання мережі академічних ліцеїв та можливості співробітництва територіальних громад для їх створення;

– результати консультаційних візитів експертів DECIDE до територіальних громад;

– профорієнтацію як дієвий інструмент залучення здобувачів освіти до ЗП(ПТ)О;

– фінансування професійної (професійно-технічної) освіти;

– передачу ЗП(ПТ)О з державної у комунальну власність.


У межах обговорення профорієнтації як інструменту залучення учнів до ЗП(ПТ)О, учасники семінару відвідали:Бориспільський професійний коледж, де оглянули оновлений кулінарний хаб, на базі якого проходить підготовка майстрів виробничого навчання для всієї країни, та Київський професійний коледж артдизайну, у якому побачили нові майстерні і лабораторії, обговорили оновлені програми та систему залучення здобувачів освіти до навчання.


Натисніть на зображення, щоб переглянути фотогалерею



Останні публікації

bottom of page