Керівники органів управління освітою обласних військових адміністрацій обговорили актуальні питання реформування української освіти
- nsydorenko0
- 28 квіт.
- Читати 2 хв
Оновлено: 29 квіт.
23-25 квітня керівники органів управління освітою обласних військових адміністрацій мали змогу обговорити актуальні питання реформування української освіти під час семінару-практикуму «Децентралізація управління освітою», організованого Швейцарсько-українським проєктом DECIDE спільно з НАДС та Вищою школою публічного управління.
Семінар став не тільки платформою для розвитку управлінських навичок, а й майданчиком для жвавих дискусій та обміну досвідом між управлінцями освіти з більшості областей України.
Серед спікерів заходу — заступник Голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин, заступниця Міністра освіти і науки Надія Кузьмичова, заступник Міністра освіти і науки України з питань цифрового розвитку Дмитро Завгородній, менеджерка Проєкту DECIDE Валентина Полторак, секретар Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Наталія Піпа та керівниця компонента 1 Проєкту DECIDE Лариса Жабенко.
Спільно з ними учасники заходу мали можливість обговорити:
– виклики реформи старшої профільної школи;
– законодавчі зміни, необхідні для впровадження реформи старшої профільної школи, зокрема щодо критеріїв формування мережі академічних ліцеїв;
– законодавчі зміни у сфері професійно-технічної освіти, зокрема оновлення підходів до здобуття професійної освіти та механізми її фінансування;
– напрями реалізації Проєкту DECIDE в Україні.
Разом з Іриною Шумік, генеральною директоркою директорату професійної освіти МОН, та експертами DECIDE: Андрієм Мацокіним, Сергієм Яцковським, Павлом Остапенком, Павлом Хобзеєм, Михайлом Коханієм та керівниками експертних груп DECIDE говорили також про:
– моделювання мережі академічних ліцеїв та можливості співробітництва територіальних громад для їх створення;
– результати консультаційних візитів експертів DECIDE до територіальних громад;
– профорієнтацію як дієвий інструмент залучення здобувачів освіти до ЗП(ПТ)О;
– фінансування професійної (професійно-технічної) освіти;
– передачу ЗП(ПТ)О з державної у комунальну власність.
У межах обговорення профорієнтації як інструменту залучення учнів до ЗП(ПТ)О, учасники семінару відвідали:Бориспільський професійний коледж, де оглянули оновлений кулінарний хаб, на базі якого проходить підготовка майстрів виробничого навчання для всієї країни, та Київський професійний коледж артдизайну, у якому побачили нові майстерні і лабораторії, обговорили оновлені програми та систему залучення здобувачів освіти до навчання.
Натисніть на зображення, щоб переглянути фотогалерею