top of page

Курс «Психологічна безпека у школі: алгоритми дій у кризових ситуаціях» — завершено!

  • nsydorenko0
  • 18 лист.
  • Читати 2 хв

Курс «Психологічна безпека у школі: алгоритми дій у кризових ситуаціях» — завершено!

Майже 2000 педагогічних працівників із п’яти областей України пройшли навчальний курс «Психологічна безпека у школі: алгоритми дій у кризових ситуаціях», організований ГО DOCCU в консорціумі Finn Church Aid Ukraine у межах проєкту «Багаторічна програма стійкості» MYRP.


А це 75 груп освітян із Сумської, Полтавської, Одеської, Дніпропетровської та Запорізької областей, які впродовж вересня-жовтня охопили три напрями:

  • психологічна безпека в школі: алгоритми дій у кризових ситуаціях;

  • подолання освітніх втрат у початковій школі;

  • інклюзивне навчання.


Разом зі спікеркою — кандидаткою психологічних наук Тетяною Костенко, ментори та менторки пройшли навчання, а тепер допомагають колегам у регіонах, підвищувати свою кваліфікацію. Завдяки цьому класні керівники здобули навички, які просто необхідні, аби забезпечити школярів справді безпечним середовищем.


Зокрема, маємо такі відгуки:

«В умовах воєнного стану тема психологічної безпеки набуває особливого значення, адже діти часто переживають стрес і тривогу, потребують розуміння та підтримки. Програма дала практичні інструменти для роботи з учнівськими емоційними станами, чіткі алгоритми реагування на кризові ситуації та поглибила знання з побудови безпечного й довірливого середовища у класі», — каже Наталія Сидоренко, менторка навчальної програми на Сумщині.


«Як спікер я мала можливість поділитися практичними напрацюваннями щодо створення безпечного психологічного клімату в закладі освіти, алгоритмами реагування на кризові ситуації та методами підтримки учнів і педагогів у стресових обставинах. Особливу увагу було приділено формуванню безпечної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу. Програма сприяла професійному зростанню педагогів, допомогла осмислити власну роль як “безпечного дорослого” для дитини та надала ефективні інструменти для практичної роботи. Атмосфера відкритості, взаємоповаги та щирого обміну досвідом зробила навчання не лише корисним, а й натхненним», — підсумовує Анастасія Караваєва з Одещини.


«Сьогодні, коли стрес, булінг, травматичні події можуть значно вплинути на психологічний стан дітей та підлітків, такі програми стають особливо необхідними. Цінним у програмі є її практичний підхід. Програма не лише висвітлює теоретичні основи психологічної безпеки, але й надає чіткі алгоритми дій для педагогів у випадках кризових ситуацій. Це дозволяє ефективно реагувати на потенційно небезпечні ситуації. Важливою частиною є також акцент на психологічну підтримку не лише учнів, але й вчителів, що дозволяє зберігати стабільність у колективі та забезпечувати здорове емоційне середовище. Особливо варто відзначити практичні завдання та кейс-методи, які використовуються в програмі. Вони дозволяють педагогічним працівникам не лише зрозуміти, як діяти в кризових ситуаціях, але й набути конкретних навичок, що в майбутньому допоможуть швидко та ефективно реагувати на різноманітні виклики», — каже Ольга Самойлюк із Полтавщини.

Більше відгуків читайте у нашій каруселі!


Ми пишаємось нашими менторами і ментроками, учасниками та учасницями курсу. До речі, для тих, хто успішно його завершив, передбачені сертифікати. І найголовніше — за допомогою своїх знань та умінь вони робитимуть шкільні простори безпечнішими.


Проєкт «Багаторічна програма стійкості» реалізовує ГО DOCCU у консорціумі на чолі з міжнародною неурядовою організацією Finn Church Aid Ukraine. Ініціатива впроваджується у межах багаторічної програми стійкості 2024-2026 (#MYRP) та фінансується Education Cannot Wait Освіта не може чекати, глобальним фондом ООН, що підтримує розвиток освіти в надзвичайних ситуаціях і тривалих кризах. MYRP в Україні впроваджується за підтримки Міністерства освіти і науки України.


Щоб переглянути фотогалерею, натисніть на фото.



Останні публікації

bottom of page