top of page

Анонс: вебінар «Особливості впровадження фінансової автономії закладів загальної середньої освіти»

  • Фото автора: Катерина Лукомська
    Катерина Лукомська
  • 29 вер.
  • Читати 1 хв

Оновлено: 30 вер.

Запрошуємо на вебінар «Особливості впровадження фінансової автономії закладів загальної середньої освіти»!


Фінансова автономія шкіл — один із ключових інструментів у розбудові ефективної та відповідальної системи управління освітою. Але як впровадити її грамотно — з дотриманням законодавства і з урахуванням реальних можливостей громади?


Проєкт DECIDE у межах кампанії «Освіта у нових громадах від А до Я» запрошує на вебінар, присвячений усім практичним аспектам запровадження фінансової автономії для ЗЗСО.


На вебінарі ви дізнаєтесь:

  • Що означає фінансова автономія закладу освіти на практиці;

  • Які нормативні документи регулюють цей процес;

  • Які моделі організації фінансової автономії можливі у громадах різного типу;

  • Які функції виконують керівники ЗЗСО, бухгалтери та органи місцевого самоврядування у процесі впровадження.


Є запитання? Залишайте їх у реєстраційній формі: https://bit.ly/4h5z2U1.


Дата і час: 02 жовтня 2025 року, 11:00


Спікер: Сергій Яцковський — національний експерт Проєкту DECIDE.


Важливо! Реєстрація на вебінар є обов’язковою. Вказуйте коректну електронну адресу, адже посилання буде надіслано напередодні заходу саме на цю адресу. Просимо також перевіряти розділи «Спам» та «Реклама», адже часом листи потрапляють саме туди. Також звертаємо увагу, що посилання на зустріч проєкт зазвичай надсилає за годину до проведення.


Вебінар є частиною кампанії «Освіта у нових громадах від А до Я». Мета кампанії — допомогти головам і управлінцям освітою новоутворених та реорганізованих громад розвинути ефективну систему управління освітою.


Більше матеріалів для управлінців на сайті: https://novihromady.decide.in.ua


Проєкт DECIDE впроваджується ГО DOCCU та PHZH International Projects in Education за підтримки Посольства Швейцарії в Україні.

Останні публікації

bottom of page