top of page

Психологічна безпека у школі: перші результати менторів, які навчають класних керівників

  • nsydorenko0
  • 6 днів тому
  • Читати 2 хв

Оновлено: 7 годин тому

Ми в DOCCU розпочали наш з FCA навчальний курс для класних керівників для 5 областей-партнерів MYRP — «Психологічна безпека у школі: алгоритми дій у кризових ситуаціях».


Ділимося першими результатами та враженнями учасників!


24 ментори працюють з 75 групами педагогічних працівників Сумської, Полтавської, Одеської, Дніпропетровської та Запорізької областей. Наша команда планувала провести навчання для понад 2250 учасників. Але інтерес до програми перевершив усі очікування: на програму зареєструвалося близько 4300 вчителів — майже на дві тисячі більше запланованого. Це ще раз підтверджує, наскільки актуальною сьогодні лишається психологічної безпеки у школі для дітей та підлітків.


Упродовж вересня-жовтня вони вчаться, як підтримувати дітей у складні моменти, будувати безпечне шкільне середовище і діяти злагоджено, коли кожна хвилина має значення.


Уже розпочалися перші блоки великої навчальної програми, що також охоплює теми психологічної безпеки в школі, подолання освітніх втрат та інклюзії.


Ділимося з вами враженнями наших менторів про навчальні матеріали, викладання і взаємодію з класними керівниками:


«Навчальна програма допомагає класним керівникам усвідомити свою роль не як фахівців-психологів, а як дорослих, здатних підтримати дитину в складний момент. Учителі вчаться слухати дитину уважно, без осуду та порад, які можуть нашкодити. Завдяки вправам із програми вчителі помічають, що діти відкриваються більше, стають довірливішими. Такі заняття допомагають створити теплі, щирі стосунки між класними керівниками й учнями», — Літвінова Марина, менторка навчальної програми в Одеській області.


«Тема психологічної безпеки сьогодні надзвичайно важлива, адже школа — це не лише місце навчання, а й простір, де формується емоційне благополуччя дитини. Програма побудована логічно та структуровано: від теоретичних засад до конкретних алгоритмів дій у кризових ситуаціях. Учасники отримали не лише знання, а й інструменти, які можна застосовувати одразу в роботі. Особливо цінною була активна участь класних керівників у дискусіях, їхня відкритість до нових підходів та бажання змінювати шкільне середовище на безпечніше й підтримувальне. Вважаю, що впровадження таких програм сприяє не лише підвищенню компетентності вчителів, а й формуванню культури психологічної безпеки в освітньому просторі загалом», — Савченко Вікторія, менторка навчальної програми у Дніпропетровській області.


Навчання триває до кінця жовтня, тому ми ще повернемось до вас з інформацією з навчання та відгуками класних керівників, які варті вашої уваги


Проєкт «Багаторічна програма стійкості» реалізовує ГО DOCCU у консорціумі на чолі з міжнародною неурядовою організацією Finn Church Aid Ukraine.


Ініціатива впроваджується у межах «Багаторічної програми стійкості» 2024-2026 (MYRP) та фінансується Education Cannot Wait «Освіта не може чекати», глобальним фондом ООН, що підтримує розвиток освіти в надзвичайних ситуаціях і тривалих кризах. MYRP в Україні впроваджується за підтримки Міністерства освіти і науки України.


Щоб переглянути фотогалерею, натисніть на фото.



Останні публікації

bottom of page