top of page

Рішельє-форум – майданчик для обговорення, обміну досвідом та переосмислення реформи публічної служби

Останніми днями тривав 15-й Рішельє-форум публічної служби від НАДС – до його відкриття долучилася і команда Швейцарсько-українського проєкту DECIDE.


З року в рік Рішельє-форум стає майданчиком для обговорення, обміну досвідом та переосмислення реформи публічної служби. Цьогоріч темою заходу обрали тему її інституційної стійкості в умовах війни.


«Радію, що сьогодні ми говоримо не лише про стійкість, а й про розвиток публічної служби в Україні», – звернулася до учасників форуму Валентина Полторак, менеджерка Проєкту DECIDE, та подякувала всій команді Національного агентства України з питань державної служби за довгострокову співпрацю. Вона триває із 2016 року – тоді разом із партнерами займалися демократизацією публічної служби, охопивши майже 5000 держслужбовців.


Сьогодні із НАДС ми продовжуємо співпрацю в межах секторальної реформи децентралізації, а саме в сфері освіти, – додала Валентина Полторак. – Уже три роки спільно працюємо над професійним розвитком державних службовців та посадових осіб ОМС з питань управління освітою. Цього року спільно з ми провели консультативну кампанію для тергромад, яка охопила понад 6500 посадових осіб місцевого самоврядування. Протягом цього року ми спільно розробили 6 програм, впровадження яких розпочнеться вже у жовтні, адже відчуваємо великий запит на системне навчання».

Спеціальні професійні та короткострокові програми розроблені для:


– державних службовців категорій «Б» та «В», які долучені до сфери управління освітою;

– посадових осіб ОМС, посади яких віднесено до 6 категорії – керівники ОУО в громадах;

– сільських, селищних і міських голів;

– депутатів місцевих рад.


Зміст програми навчання повністю відповідає потребам аудиторії – на початку року НАДС та DECIDE провели вивчення потреб публічних службовців. Зокрема, теми будуть стосуватися і децентралізованого управління освітою на рівні територіальної громади, і гендерно орієнтованого підходу, і ресурсного забезпечення освіти тощо.

Comments


Останні публікації

bottom of page