У Дачненській загальноосвітній школі пройшов семінар-тренінг у рамках швейцарсько-українського проекту DOCCU
Концепція розвитку школи наголошує на необхідності якісного оновлення змісту освіти, забезпечення безперервного процесу становлення та розвитку гармонійної творчої особистості, здатної приймати відповідальні рішення, критично мислити, творчо вирішувати проблеми, бути відповідальними, розуміти процеси, які відбуваються в суспільстві, брати активну участь у політичній, економічній, громадській, культурній сферах життя країни. Школа бере на себе місію створення нового освітнього середовища, де панує атмосфера педагогічної творчості вчителів – однодумців, учнів і батьків. Нове освітнє середовище передбачає й новий зміст освіти, нові технології навчання і виховання, змінюється роль учителя, його функції.
Який він, учитель нової школи? Які ідеї сповідує? Які принципи професійної етики сучасного вчителя, його особистісні якості? На усі ці питання шукали відповідь учителі Дачненської загальноосвітньої школи №1 під час проведення семінару-тренінгу (29 березня 2017р.) у рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей – DOCCU». У процесі роботи обговорювали стилі педагогічного спілкування та стилі керівництва навчальним процесом, складові соціально-особистісної компетентності, елементи професійної майстерності вчителя. Працюючи у групах, педагоги вчилися домовлятися одне з одним, вирішувати конфлікти, вести переговори. Під час проведення гри «Чому люди не погоджуються одне з одним?» (за матеріалами посібників Ради Європи) учителі висловлювали свої думки стосовно певних соціальних проблем нашого суспільства.
Хочеться зазначити, що хоча робота колег і була сповнена емоцій, але тренінг пройшов досить плідно і цікаво. Вражає те, що вчителі, з якими ти працюєш кожного дня пліч-о-пліч, на такому семінарі розкриваються якось по-особливому. Вкотре впевнилася у тому, що мої колеги – це люди творчі, небайдужі, активні й талановиті.