Від організації до оцінювання: експерти обговорили проєкт Держстандарту старшої профільної школи
Проєкт Державного стандарту старшої профільної освіти, який нещодавно було оприлюднено для громадського обговорення, передбачає нові підходи не лише до організації освітнього процесу, але й до оцінювання результатів навчання здобувачів освіти.
2-3 листопада експерти обговорили проєкт Державного стандарту профільної середньої освіти та критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Ця зустріч продовжила низку експертних сесій, які організовує МОН за підтримки Швейцарсько-українського проєкту DECIDE в рамках супроводу розроблення Стратегії реформи старшої профільної освіти і «дорожньої карти» її впровадження.
Участь в експертній сесії «Моделювання змісту освіти старшої профільної школи» взяли представники Міністерства освіти і науки України, розробники Державного стандарту базової середньої освіти та проєкту Державного стандарту профільної середньої освіти.
Учасники зустрічі обговорили моделі впровадження стандарту профільної освіти в закладах академічного та професійного спрямування й критерії оцінювання навчальних досягнень у різних освітніх галузях.
Зокрема, були опрацьовані такі питання:
– Моделі реалізації профільної середньої освіти;
– План роботи з доопрацювання проєкту ДСПСО для реалізації в закладах академічного та професійного спрямування;
– Пілотування стандарту профільної середньої освіти;
– Впровадження нового стандарту освіти в закладах академічного та професійного спрямування;
– Узгодження загальних критеріїв оцінювання та їх інтеграція в галузеві рішення.
На наступній стратегічній зустрічі заплановано представлення базового дослідження умов впровадження реформи старшої профільної освіти, демографічний прогноз та напрацювань експертних сесій.
Comments