Формування громадянських компетентностей у майбутніх учителів початкової школи
Продовжується навчання викладачів педагогічних вишів. Команда експертів проекту DOCCU на семінарі-тренінгу «Формування громадянських компетентностей у майбутніх учителів початкової школи» вчить демократії через практичний досвід.
На семінарі присутні 50 викладачів, що здійснюють підготовку майбутніх учителів-початківців, з Івано-Франківської, Луганської, Київської, Херсонської, Дніпропетровської, Одеської областей та міста Києва.
«Повага до різноманіття, участь кожного, рівні можливості, повага до людської гідності, мирне співіснування – базові принципи демократії, реалізація яких має на меті сприяти становленню безпечного, рівного, вільного, комфортного суспільства, суспільства, в якому я хочу жити», – говорить майстер-тренер проекту Марія Гриньова.
Педагоги вивчали ключові сфери, поняття та принципи ОДГ/ОПЛ, підхід до навчання, заснований на правах людини. Задавались питаннями: «Що таке громадянські компетентності», «Чи можливо побудувати демократичну школу?», «Чому традиційні форми навчання громадянської освіти не працюють?». Конструювали моделі громадянських компетентностей для викладачів вищої школи, учителів та учнів.
«На новій освітній платформі «Живемо в демократії» розміщені практичні посібники для вчителів та керівників шкіл, для учнів та їх батьків, які розроблені провідними європейськими експертами, а згодом адаптовані українськими освітніми експертами в рамках проекту DOCCU. У посібниках представлені вправи та навчальні ігри з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини (ОДГ/ОПЛ), які можуть бути використані у школах під час викладання всіх шкільних дисциплін та у позакласній і позашкільній роботі з учнями», – підкреслила керівник проекту Наталія Протасова.
На учасників навчання в наступних модулях очікують зустрічі з учителями та учнями пілотних шкіл проекту DOCCU, де педагоги будуть на практиці опановувати нові методи та прийоми.
Comments